Elämää rennolla otteella. Olen runoilija,kirjoittaja ja käsityöläinen. Oman elämäni lifestyleä, tunteella ja pienellä budjetilla.

Joskus on päiviä, joina sanat katoavat kivijalkaan


Tosiaankin. 
Joskus on päiviä, joina sanat katoavat kivijalkaan....
Joskus on päiviä, joina sanat leijailevat lailla höyhenten, 
katoavat pilvien matkaan, vain vilkuttavat hyvästiksi, 
eivätkä enää palaa.
Elämä tuntuu ylä- ja alamäiltä jatkuvasti, jostain syystä. 
Mielialat vaihtelevat tunnista toiseen, minuutista minuuttiin.
Hetkenä minä hyvänsä voin olla onneni kukkuloilla ja seuraavassa hetkessä kihisen raivosta, jollaista en voisi kuvitella sisältäni edes löytyvän. Vajoan epätoivoon ja taas hetkenä seuraavana pääni sisältä purkutuu ties minkälaisia suunnitelmia tulevasta.

Liekö tämä jo esimakua siitä, mitä olen tässä vuosia odotellut, VaihtoEhtoVuosia...... 
Ne kun vaan eivät suostu alkamaan.



Päivät huristaa vauhdilla eteenpäin. Olen ollut auttelemassa kangaskaupassa kiirettä hieman pienemmäksi. Mukavaa vaihtelua tämän kaiken keskellä.
Facen kirppisryhmiäkin olen taas kolunnut oikein urakalla ja mm. nämä täysin uuden veroiset Migantin karvavuoriset saappaat tarttuivat matkaan vain 6€:lla. Oikea löytö minulle, jonka kenkäkaappi on huutanut tyhjyyttään.
Toki vuosi sitten löysin myös kirppikseltä 6€:n ja 3,5€:n saappaat.
Milloinkohan olisin käynyt alennusmyynneissä, kun nykyisin koluan innolla vain kirpputoreja.




Täällä on nyt urakalla vaihdettu ovia.
Pari viikkoa sitten vaihtui kolme ruskeaa 70-luvun retro-ovea uudempiin valkoisiin. 
Eilen tuli vielä kotiin Bauhaussista viisi samanlaista valkoista peiliovea.
Kohta on koko asunnon ovet päivitetty 2000-luvulle.











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti